8 Eyl 2014

Can Kuşum

Bugün çok yorucu bir gündü.Aslında bu hafta yorucu geçicek.
Yarın minik oğlum okula başlıyor.
Heyecanlıyız biraz.
En çok sevdiğim şairlerden Nurullah Genç'in yine en çok sevdiğim şiirinden bir dörtlük paylaşıp kaçıyorum hemen.
Şiirin tamamını bi ara paylaşıcam.Şimdilik bir kaç kıta paylaşıyorum.


CAN KUŞUM

Aynalardan sundum gönlümü sana
Ruhum gözlerinin rengine tutsak
Bir gece kuş gibi girsem rüyama
Eder misin bana sevdanı yasak?
Aynalardan sundum gönlümü sana

Sensiz bir harabe gibi yüreğim
Ne güneş doğuyor üstüme ne ay
Sen gül ki yüzüme bende güleyim
Yüreğim seninle süslü bir saray
Sensiz bir harabe gibi yüreğim

Ömrümün boşluğunda tutunduğum dal mısın?
İçinde yıldızların yıkandığı bir su mu?
Hayatımı süsleyen tatlı bir masal mısın?
Yorgun bir kelebeğin titreyen vücudu mu?
Ömrümün boşluğunda tutunduğum dal mısın?
 
Nurullah GENÇ


 

Unknown
Unknown

Ben Bir Fani..

2 yorum:

  1. İlk defa okudum bu dizeleri... Ne kadar da güzelmiş...
    Bana da beklerim http://resimdefterimm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiirin tamamı çok güzeldir.Sevgiler :)

      Sil

Yanlız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...