15 Ağu 2014

Farklı Bir Hediye Seçeneği

Merhaba 

Bu güzel kavanoz içindeki notlarla birlikte bir arkadaşımdan hediye gelmişti.
 Manevi değeri olduğu için hala saklıyorum.

Çevrenizdeki dostlarınız yada sevdikleriniz için farklı bir hediye düşünüyorsanız işte size bir seçenek.
Şeffaf bir kavanoz içine renkli kağıtlara yazılmış küçük notlar karşınızdaki insanı mutlu edecektir.
Hediye için maddi değeri yüksek şeylere hiç gerek yok.
Eminim sizlerden daha farkli fikirler çıkacaktır.

Hoşçakalın




 


Unknown
Unknown

Ben Bir Fani..

13 yorum:

  1. Notlar artı bir de çikolata olsun, bana dünyaları vermiş gibi olur. :) :)
    Güzel bir hediye seçeneği. :)

    YanıtlaSil
  2. Evet çikolata da güzel bi seçim :) Aklıma gelmemişti.

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun blogunuz.
    bu fikre bayıldım

    YanıtlaSil

  4. Çok iyi fikir aklımda olsun. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  5. genelde sevgililer böyle hediyeler gönderir birbirine.. özellikle uzakta olanlar güzel sevgi sözcükleri yazar, sevdiceği de her sabah bir tane açıp okur :) ama dostlarımıza da gönderilir neden olmasın ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş gerçekten eşim için yapabilirim:):)Bu arada blogunuzu keşif etkinliğinde gördüm,çok begendim.Ben de beklerimm:)

    YanıtlaSil
  7. O kadar çok hediye seçeneği gördüm ki çok sevgili dostum olan,aynı zamanda da ev arkadaşım olan Cansu'ya ne hazırlayacağımı şaşırdım.Ama ilerde açıp okuması için çok güzel bir seçenek :)) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,mutlaka yapmalısınız :)

      Sil
  8. Belki hadisi şerif de yazılabilir. Her gün bir hadis okumak güzel olurdu. Bir de hayata geçirebilirsek...

    YanıtlaSil

Yanlız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...