2 Eyl 2014

Kendin Yap-Kavanoz Süsleme

Evimde süs eşyası ve dekorluk eşyalara pek yer vermem.
Sadelikten yanayımdır.
Zaten çoğu zamanda gereksiz görürüm.
Özellikle temizlik yaparken ufak tefek şeyler elime dolaşmamalı.
Hele birde çocuk sahibiyseniz çok pratik olmalısınız.
Bu tür süs eşyalarıyla zaman geçirip,temizlikleri ile uğraşmak zaman kaybı benim için.
Eşyanın kölesi oluyoruz bazen.
Özellikle elimin altında çok sık kullandığım eşyalarım bana zaman kaybettirsin istemem.
Mesela mutfaktaki günlük kavanozlarımı süsleme gibi bir huyum yoktur :)
Ama biz kadınlar bazen süsü seviyoruz.
Bende bu küçük kavanozu süslemek istedim bugün.
Çok malzemeye gerek yok aslında.
Elinizde olan imkanlarla küçük bir süsleme yapılabilir.
Artık bir kumaşı zik zak makasımla kestim.
Kavanozun üzerine silikon tabancası ile yapıştırdım.


Üzerini iple süslemek sizin tercihinize kalmış.
Keçe yerine boncuk v.s. kullanılabilir.
Ben kavanozu kumaşla tamamen kapatmadım.
Alt tarafını özellikle 2 cm kadar görünür yaptım ki kavanozun içinde ne olduğu yada ne kadar kaldığı görünsün istedim.

Gelelim kullanım alanlarına.
Ben bu tür küçük kavanozları genellikle boncuk ,keçe gibi malzemelerim için kullanıyorum.
Ama çok farklı bişey olsun derseniz içini şeker çikolata gibi şeylerle doldurup arkadaşınıza hediye edebilirsiniz.
Farklı hediyeler her zaman akılda kalır.

Muhabbetle Efendim :)


Unknown
Unknown

Ben Bir Fani..

10 yorum:

  1. Merhaba :) Blog keşif etkinliğinden geldim bana da beklerim :) http://suslusirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ,bloğuma üyeliğinizi görünce iade-i ziyaret yapayım dedim.Kavanoz nefis olmuş,iç açıcı bir blog ,hayırlı olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok basit ama çok şık, güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. ne kadar şirin olmuş,ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yanlız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...