18 Ağu 2014

Keçeden Kalp İğnelik

Hayırlı Geceler

Keçe ile birşeyler üretmeyi seviyorum.
Bir süre önce yaptığım bu iğnelikleri bir arkadaşım istemişti.
Bu iğneliklerde ilk defa desenli keçe kullandım ve çok hoşuma gitti.
Büyüklük istenilen ölçüde olabilir.
Uzun zamandır keçe ve dikişle uğraştığım için kalıpsız kesim yapabiliyorum.
Bu kalpleride kalıp kullanmadan kestim.
Kenarlarının şekilli olması için zikzak makas kullandım.
İçini elyafla doldurdum.
Bir çok kişinin rahatlıkla yapabileceği bi model.
Dikiş makinesine bile gerek yok.
Elle dikilebilir.

Erken yatıp erken kalkmak gerekir.
Şimdilik müsaadenizle :)

Vesselam...


Unknown
Unknown

Ben Bir Fani..

2 yorum:

  1. Çok hoş bir iğnelik olmuş. Yapımı da basit. :) Ellerine sağlık. Keçe alabilirsem bir tanede ben yapayım inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Çok basit, yapabilirsin bence :)

      Sil

Yanlız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...