20 Ağu 2014

Keçeden kapı süsü

Uzun zaman önce yaptığım kapı süsü.
Dikişten ziyade bu aralar keçe ile uğraşmayı daha çok sevmeye başladım.
Sanırım dikiş biraz yormaya başladı beni.
Biraz ara verip özlemem lazım.

İnternette keçe ile ilgili bir çok örnek görebiliyoruz malum.
Zaman zaman müşterilerim netten buldukları resimleri bana gönderip ''aynısını istiyorum'' diyorlar.
Emeğe saygım olduğu için birebir aynısını yapma taraftarı değilim.
Buna özen gösteriyorum.
Bu modeli de Yine bir müşterim Tiryaki Hobi 'den görüp beğenmiş.
Kendisinin bu konuda artık çok başarılı olduğunu söyleyebilirim.
Bende kendimce farklılıklar katmaya çalıştım.
 
Yeni postlarda görüşmek üzere.

Vesselam...
 

Unknown
Unknown

Ben Bir Fani..

4 yorum:

  1. Son zamanlarda takip ettiğim bir blogta da bu tür keçe işlerini görüyorum. Eh bir de sizden görünce aldım elime keçeyi kendimce ufak kalp bir iğne yaptım, ki bunu da sizin blogunuzdan görmüştüm. Çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keçe o kadar güzelki çok farklı alanlarda kullanılabilir.Yaptığınız böyle ufak tefek şeyleri (kitap ayracı,iğnelik v.s.) hediye edebilirsiniz. :)

      Sil
  2. Ellerinize sağlık, cıvıl cıvıl, çok sevimli olmuş :) Ben de bloguma beklerim. Sevgilerimle :) http://masalyildizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yanlız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...